חופשות

מועדוני הלילה הטובים ביותר בהאנוי כדי להתחיל את הלילה

כבירת וייטנאם, לעיר האנוי יש חיי לילה עשירים להציע. מברים רומנטיים על הגג ועד מועדוני לילה אופנתיים ותוססים, בעיר יש שפע של אפשרויות לספק כמעט כל ינשוף לילה. בין אם אתם מחפשים לרדוף אחר עייפות הנסיעה שלכם עם קצת ריקודים ומוזיקה או פשוט רוצים להתרועע על כמה משקאות, המועדונים בהאנוי בטוח יבדרו אתכם. הנה מועדוני הלילה הטובים ביותר כדי לקבל את הלילה הולך בעיר הבירה.

הראשון ברשימה הוא מועדון קפונה. ממוקם לאורך חופי האגם המערבי, זהו אחד ממקומות המועדונים המובילים בעיר. הוא מתגאה ברחבת ריקודים ענקית עם ציוד סאונד חדשני, כמו גם מופע לייזר ואפשרויות צ'ק-אין מרובות. יש הרבה תקליטנים עולים שמנגנים את הלהיטים המובילים והמועדון תמיד טעון באנרגיה.

הבא בתור הוא מועדון סייקלו. שופץ לאחרונה, Cyclo Club הוא מקום נהדר עבור אלה המחפשים מקום אקסקלוסיבי יותר. ממוקם בווילה ישנה בסגנון קולוניאלי, מועדון זה יש אווירה ביתית אך עצבנית. עם שתי קומות, אזור חיצוני מרווח, ומבחר מרשים של מוסיקה חיה, מועדון זה הוא מקום נהדר להירגע, להתערבב וללכת לאיבוד בריקוד.

אחרון חביב הוא מועדון סאגה. מועדון ידוע לשמצה זה, הממוקם על גדות הנהר האדום (Red River), ידוע במסיבות הפועלות לאורך כל הלילה ובמוזיקה הבינלאומית. לא רק מקום להאזין למוזיקה, מועדון סאגה מארח לעתים קרובות אירועים מיוחדים כגון תצוגות אופנה, תערוכות אמנות ומופעי אמנות חיים. בכל לילה נתון, אורות המועדונים והוויזואליה אינם מהעולם הזה.

הנה לכם – מועדוני הלילה הטובים ביותר בהאנוי כדי להתחיל את הלילה. ממועדוני לילה מתפתחים ועד מקומות למסיבות ידועות לשמצה, בחיי הלילה של העיר יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים קצת ריקודים ומשקאות או חוויה אקסקלוסיבית יותר, מועדוני הלילה האלה בטוח יספקו חוויה בלתי נשכחת. 

הרווקים שביניכם ירוצו בוודאי לחפש נערות ליווי. חשוב לעשות זאת במקום מוכר ובטוח. ואם אתם יכולים להתאפק מוטב נערות ליווי בקריות כאשר תחזרו. 

אולי גם תאהב...