חופשות

המוזיאונים הטובים ביותר בוושינגטון: גלו את פניני התרבות של עיר האזמרגד

וושינגטון, הידועה לעתים קרובות בשם 'עיר האזמרגד' בגלל הנוף הירוק והשופע שלה, מפורסמת גם בזכות האטרקציות התרבותיות המדהימות שלה. מהשכונות התוססות שלה ועד לסצנת האמנות המשגשגת שלה ולמוזיאונים ברמה עולמית, אי אפשר לנצח את המתנות שלה.

בין אם אתם מטיילים ברחבי המדינה לצורך עסקים או הנאה, ישנם כמה מוזיאונים מצוינים במדינת וושינגטון שלא תרצו להחמיץ. המשך לקרוא על חמשת המוזיאונים הטובים ביותר בוושינגטון ומה יש לכל אחד מהם להציע. 

מוזיאון סיאטל לאמנות – אחד המוזיאונים לאמנות המובילים בוושינגטון הוא מוזיאון סיאטל לאמנות, הממוקם בשכונת כיכר פיוניר. כמוזיאון בעל שם עולמי, הוא מציג מגוון מרשים של יצירות אמנות. האוסף הקבוע מורכב מיצירות מתרבויות שונות, כולל אמנות אינדיאנית, אמנות אפריקאית והדפסים יפניים. הוא כולל גם מבחר רחב של יצירות מודרניות של אמנים כגון מארק רותקו וג'ורג'יה אוקיף.

בנוסף לאוסף הקבוע, מוזיאון האמנות של סיאטל מציג תערוכות מתחלפות, שיכולות לנוע בין יצירות עכשוויות שובות לב לאוצרות עתיקים שלא יסולא בפז. יש גם חנות מתנות מדהימה, כך שהמבקרים יכולים לקחת חתיכה מהמוזיאון הביתה. מוזיאון בורק להיסטוריה ותרבות של הטבע מוזיאון

בורק להיסטוריה ותרבות של הטבע, הממוקם בקמפוס אוניברסיטת וושינגטון בסיאטל, הוא מוזיאון חובה נוסף במדינת וושינגטון. מוזיאון בורק מציג תצוגה מדהימה של בעלי חיים משומרים, חפצים ומאובנים מתקופות שונות בהיסטוריה של האזור. מאובני הדינוזאורים שבו, שחלקם נאספו במקום, פופולריים במיוחד בקרב מבקרי המוזיאון.

בנוסף לאוסף הקבע המרשים שלו, מוזיאון בורק מציע גם תערוכות מיוחדות ומרגשות. חלק מאלה, כמו סדרת "העמים הראשונים", נועדו לחנך את האורחים על ההיסטוריה והתרבות של העמים הילידים של צפון מערב האוקיינוס השקט. מוזיאון הטיסה האולימפי חובבי

תעופה ימצאו הרבה מה לחקור במוזיאון הטיסה האולימפי באולימפיה. המוזיאון הוא ביתם של אוסף מרשים של מטוסים, ממטוסי קרב היסטוריים ועד מטוסים מודרניים, כולל F-86A סייבר. האורחים מקבלים גם הצצה בלעדית אל מאחורי הקלעים של אופן התחזוקה והשימור של מטוסים.

המוזיאון מציע גם סימולטורים טיסה, אשר יש גרפיקה מפורטת יותר ויותר וטכנולוגיה עבור חוויה כמעט בחיים האמיתיים. בנוסף, יש מגדל פיקוח תנועה אווירית אינטראקטיבי, שבו המבקרים יכולים ללמוד על הטכנולוגיה המשמשת לניהול בקרת התנועה האווירית. 

מוזיאון מריהיל לאמנות מוזיאון – מריהיל לאמנות, הממוקם לאורך נהר קולומביה בגולדנדייל, הוא מוזיאון פנטסטי במדינת וושינגטון. המוזיאון רחב הידיים הזה הוא שילוב של יצירות מהמערב האמריקאי עם יצירות מרחבי העולם, המשתרעות על פני מאות שנים וחוצות תרבויות. כמה מנקודות השיא של האוסף הקבוע שלה כוללות ציורים צרפתיים וגרמניים מהמאות ה -19 וה -20, אמנות אינדיאנית, ויצירות כמו רודן ורמינגטון.

המוזיאון מציג גם תערוכות מתחלפות מרגשות. בנוסף, עם היקב שנפתח לאחרונה והמיקום המדהים, האורחים יכולים להפוך אותו לטיול יום שהם לעולם לא ישכחו. 

מוזיאון התעופה – מוזיאון הטיסה, הממוקם בקצה הדרומי של שדה בואינג בסיאטל, הוא מוזיאון פנטסטי במדינת וושינגטון. המוזיאון מוקדש לתעופה, מימי הטיסה הראשונים ועד לחידושים החדשים ביותר בטכנולוגיית התעופה. במוזיאון מוצגים מטוסים רבים והמבקרים יכולים אפילו לצפות ולסייר במטוס, 747 "החלום של קתי" – כדי לקבל הצצה בלעדית למטוס עובד.

יש גם סימולטור טיסה חדיש, אשר, בעזרת משקפי תלת מימד וסביבות רב חושיות, נותן למבקרים חוויה בחיים האמיתיים של טיסה ברחבי העולם. למי שרוצה ללמוד עוד יותר, יש גם תצוגות חינוכיות ואינטראקטיביות.
וושינגטון היא ביתם של שפע של מוזיאונים וגלריות מדהימים. בין אם אתם מחפשים אמנות יפה, חפצים היסטוריים מעניינים או מטוסים נדירים, המדינה מלאה באטרקציות מדהימות. כל ביקור במדינה צריך לכלול ביקור באחד – או בכל – המוזיאונים הטובים ביותר בוושינגטון. ולא לשכוח גם איזה עיסוי אירוטי בדרך… 

אולי גם תאהב...