מאמרים

המלונות המובילים באיי הבהאמה – יוקרה ונוחות בגן עדן טרופי

איי הבהאמה, עם החופים החוליים הלבנים שלה, המים הצלולים, שוניות האלמוגים התוססות והאקלים הטרופי הם מקום מפלט מושלם. מפריפורט באי גרנד בהאמה ועד נסאו באי ניו פרובידנס, איי הבהאמה מציעים למטיילים מגוון רחב של מלונות מפוארים. בין אם אתם מחפשים אתר נופש ידידותי למשפחות על חוף הים, מלון בוטיק אינטימי או הכל כלול יוקרתי, יש שפע של אפשרויות מצוינות לבחירה ביעד טרופי זה.

המלונות המובילים באיי הבהאמה מציעים שילוב של יוקרה ונוחות. מלון גרנד הייאט בהא מאר (Grand Hyatt Baha Mar) הוא אתר הנופש הגדול ביותר באיים הקריביים, המתגאה בשלושה חופים בתוליים עם חול לבן, ביתנים מעל המים ומסלול גולף מעולה. מלון SLS בהא מאר מציע מבט אלגנטי ומודרני על האיים הקריביים עם ריהוט מתוחכם, סצנת לילה תוססת ומתקנים ידידותיים למשפחות. עבור חוויה אינטימית ויוקרתית יותר, מלון דה קוב אט אטלנטיס הינו מושלם, ומציע גן עדן מבודד למבוגרים בלבד עם שפע של שירותים, כגון גישה ישירה לחוף, בריכות פרטיות וטיפולי ספא ברמה עולמית.

איי הבהאמה ידועים גם במלונות הזולים שלהם. Comfort Suites Paradise Island ממוקם במרחק של 1.5 ק"מ מ-Nassau ומהווה נקודת מוצא אידיאלית עבור טיולים ב-Nassau. החדרים נוחים ונקיים, ואילו הנוף של נמל נסאו מאזור הלובי עוצר נשימה. אפשרויות נוספות שזכו לדירוג גבוה בתקציב נמוך באיי הבהאמה כוללות את Breezes Bahamas All-Inclusive Resort, Melia Nassau Beach ו-Ohana Bahamas.

לא משנה איזה סוג של חווית מלון אתם מחפשים, איי הבהאמה מציעים משהו לכל אחד. מאתרי נופש מפוארים הכל כלול ועד פונדקי בוטיק נעימים, איי הבהאמה מציעים שפע של אפשרויות למטיילים מכל התקציבים והצרכים. בין אם אתם מחפשים חופשה משפחתית או חופשה רומנטית, תוכלו למצוא את המלון המושלם במחיר המושלם בגן העדן הטרופי הזה.
שימו לב כי לא מקובל להזמין נערות ליווי אל המלון, לפחות לא במלונות היוקרתיים. תצטרכו לחפש פתרון בסגנון דירות דיסקרטיות
לכן, אם אתם מחפשים את הבריחה האולטימטיבית לקריביים, אל תחפשו רחוק יותר מאיי בהאמה. עם חופי החול הלבן שלה, המים הצלולים כבדולח ומבחר המלונות מהשורה הראשונה, אין ספק שתהיה לכם חוויה של פעם בחיים כשאתם שוהים ביעד טרופי יפהפה זה. 

אולי גם תאהב...