מאמרים

לחוות גן עדן פודי במונטריאול!

לבדיקת מזג האוויר במונטריאול  לפני הנסיעה
כשמדובר בלוטות טעם מפתות, מונטריאול היא יעד מוביל עבור כל foodie. מונטריאול, הידועה ברחבי העולם בזכות הפוטין, מציעה גם שפע של מנות ייחודיות, החל מגרסאות יצירתיות של מסעדות קלאסיות ועד לטעמים אקלקטיים מכל רחבי העולם. כדי לחוות באמת את המיטב של סצנת האוכל של מונטריאול, המבקרים צריכים לתכנן סיור אוכל מקומי מרגש בעיר הגדולה הזו.

כאשר במונטריאול, ביקור במעדניית שוורץ האייקונית הוא חובה. מעדנייה זו, הממוקמת ב-Mile-Ex האייקוני, ידועה בעיקר בזכות הבשרים המעושנים הסנסציוניים שלה, כגון כריכי הבשר המעושן הייחודיים שלה. עמוס טעם, אין פלא מדוע מסעדה זו היא אחד המקומות האהובים ביותר בעיר.

עבור אלה שחיים בצד הפראי, מונטריאול יש מסעדות יצירתיות כי יהיה לפתות אפילו את החיך האנין ביותר. לה פארק הוא מקום כזה, והתפריט שלו מלא במנות בהשראת המטבח הצרפתי, הים תיכוני והצפון אפריקאי. המבקרים יכולים להתענג על מנות כגון בורגיניון בקר בבישול איטי ומוסקה ממולאת חצילים לארוחת ערב שהיא באמת חגיגה.

שום טיול במונטריאול לא יהיה שלם בלי לנסות את הפוטין המפורסם שלו. במונטריאול יש עשרות מסעדות המתמחות במנה הקלאסית הזו, אבל אחת הטובות שבהן היא La Banquise באיל-דה-סורס. ממולא בצ'יפס חתוך עבה ומעליו גבינת גבינה ורוטב, הפוטין של לה בנקיז בטוח יהיה להיט.

הדרך המושלמת להשלים כל טיול אוכל במונטריאול היא ביקור בשוק ז'אן טאלון האהוב בעיר. שוק ז'אן טלון, שנבחר לאחד משוקי האוכל הטובים בעולם על ידי נשיונל ג'יאוגרפיק, הוא אתר חובה לחובבי אוכל. בין אם הקונים מצטיידים במוצרים מקומיים או נהנים מטיול נינוח, יש משהו להעריך לכל החיך.

ממעדניות מסורתיות ועד מסעדות יצירתיות ואקלקטיות, במונטריאול יש משהו לכל אחד. בסיור אוכל בעיר, המבקרים יכולים לחקור את המקומות האהובים על המקומיים תוך גילוי מועדפים חדשים. עם מנות גרגרניות ומלוחות בכל פינה, מונטריאול היא תחנה חיונית לכל חובב אוכל שמכבד את עצמו.

וכאשר מזג האוויר בקנדה קר מידי, ולא עושה לכם חשק לטוס לשם. תישארו בארץ, בואו לבלות עם הכוסיות של דירות דיסקרטיות בחיפה

אולי גם תאהב...