מאמרים

כיצד להפיק את המרב מהטיול שלך לטאיפיי

טאיפיי היא עיר תוססת, שוקקת אנשים, תרבות והרפתקאות. המכונה לעתים קרובות "הלב של טייוואן", היא העיר הגדולה ביותר במדינה ויעד תיירותי מרכזי. כבירת טייוואן, טאיפיי היא מקום נהדר לטעום מהתרבות הסינית המסורתית תוך כדי סיור באטרקציות מודרניות. בין אם אתם מבקרים לכמה ימים או לכמה שבועות, יש שפע של פעילויות שמציעות משהו לכל אחד. הנה מדריך להפקת המרב מהביקור שלכם בטאיפיי.

מקום טוב להתחיל בו הוא לחקור את האתרים הדתיים השונים. טייוואן היא מדינה מגוונת המתהדרת במסורות ואמונות חזקות, שרבות מהן ניתן לראות בארכיטקטורה שלה. בקרו בכמה מהאתרים הבודהיסטים כמו מקדש לונגשאן, המקדש העתיק ביותר בטאיפיי. כאן תוכלו להתבונן בארכיטקטורה הצבעונית, באומנות המורכבת וללמוד על אלוהויות סיניות שונות. אתרים דתיים אחרים כוללים את מקדש גרנד מאטסו (Grand Matsu Temple) ואת מקדש גרנד רד מינזו (Grand Red Minzu Temple), שניהם ממוקמים במרכז העיר.

אפשרות נהדרת נוספת היא לטעום כמה מהמטבח המקומי. טאיפיי ידועה במגוון העצום של אוכל הרחוב שלה, אז הקפידו לחקור את שווקי הלילה של העיר ואת דוכני הרוכלים. תוכלו ליהנות ממנות קלאסיות כמו טופו מסריח, מרק אטריות בקר ולחמניות מאודות. ספקים רבים מציעים גם מנות יצירתיות וייחודיות כמו תה בועות ונקניקיות טייוואניות.

טאיפיי היא גם ביתם של מוזיאונים ברמה עולמית וגלריות לאמנות. בקרו במוזיאון הארמון הלאומי כדי לראות אוסף גדול של חפצים סיניים, או בקרו במוזיאון לאמנות עכשווית כדי להעריך כמה מהאמנות המודרנית של העיר. תוכלו גם להציץ בציורי הקיר וביצירות האמנות הרבים המנקדים את הקירות והסמטאות של העיר כדי לקבל חוויה סוחפת של התרבות והאווירה הייחודית של טאיפיי.

אף טיול בטאיפיי אינו שלם ללא ביקור באחת מהאטרקציות הטבעיות הרבות שלה. טפסו לפסגת הר הפיל לתצפית עוצרת נשימה על העיר, או חקרו את אזור מאוקונג השופע והשליו בגן החיות של טאיפיי. לחלופין, תוכלו לטייל לאורך קו המים של הרחוב העתיק טאמסוי (Tamsui Old Street) וליהנות מהשקיעות הטובות ביותר של העיר.

בסך הכל, טאיפיי היא עיר תוססת ומגוונת שיש בה משהו לכל אחד. מאוכל הרחוב האיקוני שלה ועד למוזיאונים ברמה עולמית, יש שפע של פעילויות שיעסיקו אתכם במהלך ביקורכם. הקפד לקחת את הזמן כדי לחקור את העיר הנפלאה הזו ולקבל טעימה אותנטית של טייוואן.  הטיסה חזרה לארץ  ארוכה ומתישה, כדאי להזמין נערות ליווי בהרצליה כאשר תחזור. זאת כמובן על מנת לקבל עיסוי טוב. 

אולי גם תאהב...