סיפורי סקס

מהן נערות ליווי?

נערות ליווי הן סוג של עובדות מין המספקות שירותי חברות ללקוחות. בניגוד לזונות, הן בדרך כלל לא עוסקות בפעילות מינית. במקום זאת, השירותים שלהם יכולים לנוע בין מתן חברות ושיחה לביצוע ריקודים ארוטיים. לקוחות יכולים גם לשכור נערת ליווי רק כדי ללוות אותם למסעדות, אירועים חברתיים, או פשוט ליהנות לילה בחוץ בעיר. ישנם סוגים רבים ושונים של נערות ליווי זמינות להשכרה, כולל נערות ליווי עצמאיות ונערות ליווי שנשכרו על ידי סוכנות.

נערות ליווי נבחרות בדרך כלל על סמך המראה הפיזי שלהן, אישיותן ואיכות השירות. במקרים מסוימים, תהליך ראיון נדרש בדרך כלל לפני הלקוח רשאי לשכור נערת ליווי. השירותים של נערת ליווי יכולים לנוע בין חברות ושיחה לביצוע פעילויות מיניות רבות. פעילויות אלה עשויות לכלול או לא לכלול קשר מפורש בהתאם להסכם בין נערת הליווי לבין הלקוח.

במקומות מסוימים, שירותי ליווי הם חוקיים. בדרך כלל, סוג זה של שירות מוסדר ברמה המקומית, בהתאם לתאגיד או לעיר. עם זאת, ישנם עדיין כמה אזורים שבהם הם נחשבים בלתי חוקיים ללא קשר לתקנות. על פי רוב, שירותי ליווי מאופיינים כסוכנויות ליווי או שירותי ליווי עצמאיים.

סוכנויות ליווי

סוכנות ליווי היא סוכנות המספקת ליווי ללקוחות. סוכנות בדרך כלל מארגנת פגישה בין אחד הנערות ליווי שלה לבין הלקוח בבית הלקוח או בחדר המלון. סוכנויות מבטיחות כי מעשיהם חוקיים ובמקרים מסוימים להקצות נערות ליווי מרובים ללקוחות פוטנציאליים. הסוכנות גובה תשלום מהלקוח עבור שירותיה, כולל איתור ותיאום פגישה. הסוכנות עשויה גם לספק שירותים נוספים כגון שמירה על הראש ואבטחה.

סוכנות ליווי בדרך כלל מארגנת היכרות בין הנערות ליווי שלה לבין הלקוח. הוא גם שומר רשומות של השירותים שהוא סידר. בדרך כלל, הסוכנות תספק חוזה המפרט את שירותיה ואת תוכנית התשלומים. סוכנויות ליווי מוסדרות ברמה המקומית בהתאם לעיר או למדינה. במדינות מסוימות, הסוכנות חוקית ומוסדרת.

שירותי ליווי עצמאיים

שירותי ליווי עצמאיים ניתנים על ידי נערת ליווי בודדת לעומת סוכנות ליווי. ליווי עצמאי מציע שירותים ישירות ללקוח ללא שימוש בסוכנות. נערות ליווי עצמאיים יכולים להיות אנשים העובדים מהבית או המשרד שלהם, ויכולים לספק שירותים בהתראה של מספר שעות בלבד. נערות ליווי עצמאיים עשויים לפרסם את שירותיהם באתרי אינטרנט, כגון EscortDirectory, VivaStreet או Craigslist.

נערות ליווי עצמאיים עשויים לסנן לקוחות פוטנציאליים על מנת להגן על עצמם מפני נזק פוטנציאלי. זה יכול לכלול ביצוע בדיקת רקע, אימות הפניות, או דרישה מהלקוח לספק פיקדון לפני השירותים. ליווי עצמאי זמין לעיתים ללוות לקוחות בטיולים ואירועים.

קיימים נערות ליווי עצמאיות שלעולם אינן מערבות את עצמן בפעילות מינית עם לקוחות, והן מכונות לעתים קרובות "מלוות". נערות ליווי אלה נשכרים כדי ללוות את הלקוח ולספק חברות על ידי יציאה לארוחת ערב, השתתפות באירועים חברתיים, או השתתפות בפעילויות שונות יחד. עם זאת, חשוב לציין כי נערות ליווי רבים מספקים שירותים הכוללים פעילויות מיניות ויש לדון בשירותי מין אלה לפני ביצוע תשלום.

חששות בטיחות

כשמדובר בשכירת נערת ליווי, ישנם חששות בטיחותיים רבים הן לגבי הנערת ליווי והן לגבי הלקוח. הלקוח צריך תמיד להיות מודע לחוקים המסדירים את העיר שבה הנערת ליווי מספק שירותים. הלקוח צריך גם להיות מודע לסיכונים הכרוכים בשכירת נערת ליווי.

חשוב ללקוח לנקוט משנה זהירות בעת תקשורת ופגישה עם נערת הליווי. נערת ליווי צריך להימנע מלדון בנושאים אישיים או רגישים עם הלקוח כדי להגן על ביטחונו האישי. בנוסף, הנערת ליווי צריך להיות מודע לאיומים או הטרדות פוטנציאליים, וצריך להיות מוכן לעזוב כל חדר במלון או מקום מפגש אם יש סיבה לדאגה.

הנערת ליווי צריכה גם לעשות מחקר משלה על הלקוח לפני כל הסכם. זה יכול לכלול מחקר שם הלקוח והרקע שלו, כמו גם בדיקת הפניות שסופקו על ידי הלקוח. לבסוף, הנערת ליווי צריך תמיד לשאת כל הגנה הכרחית כגון תרסיס פלפל, או ליידע מישהו שהיא סומכת על מקום הימצאה במקרה חירום.

מסקנה

נערות ליווי מספקות שירותי חברות ללקוחות, ויכולות לנוע בין מתן שיחה לביצוע פעילויות מיניות שונות. שירותים אלה מוסדרים בדרך כלל ברמה המקומית בהתאם לעיר או למדינה. לקוחות יכולים לשכור נערות ליווי באמצעות סוכנות ליווי או באופן עצמאי. חשוב שגם הלקוח וגם הנערת ליווי ינקטו משנה זהירות בעת ביצוע כל סוג של עסקה, ושניהם צריכים לעשות מחקר משלהם על השני על מנת להגן על ביטחונם.

אולי גם תאהב...