אוכל

הפיצה הכי טובה בקרטחנה, קולומביה

כפי שכל מטייל יודע, אוכל יכול לעשות או לשבור טיול. ואם אתם נוסעים לקרטחנה, אז אתם לא רוצים להחמיץ את הפיצה הטעימה שמחכה לכם. בעיר הקולומביאנית התוססת הזו יש כמה מהפיצות הטובות ביותר בסביבה, כך שזה יהיה פשע לא לדגום את מה שיש לה להציע.

קשה להשתבש עם פיצה בכל מקום בקרטחנה. השפים של העיר שולטים במנה האיטלקית הקלאסית, ויש כאן משהו לכל אחד. כולל כמה תוספות ממש לא שגרתיות, מצ'וריסו ועד גבינת קממבר. אם אתם מחפשים פיצה מרגריטה קלאסית או פפרוני, תוכלו למצוא שפע של אפשרויות מצוינות. אבל למה לא ללכת על משהו הרפתקני יותר? השפים של קרטחנה יצירתיים להפליא, והמציאו כמה גרסאות ייחודיות באמת לקלאסיקה האיטלקית.

אם אתה רוצה לקבל את הטעם הקולומביאני האותנטי האותנטי, אז ביקור באיל Pizzaiolo הוא חובה. מסעדה זו ממוקמת בלב העיר, ומגישה פיצות מסורתיות בתנור עצים עם מרכיבים מקומיים טריים. עם מנות כמו "פיצה טאקו" ו"סנגרסיטה" – פיצה עם בשר בקר ורוטב עגבניות חריף – המקום הזה הוא הדרך האולטימטיבית לטעום מקרטחנה.

לחלופין, תוכלו לגשת לבוקה א בוקה, שם השפים משתמשים בבצק תוצרת בית כדי ליצור מגוון פיצות בסגנון סיציליאני. הכל כאן עשוי מרכיבים טריים – כולל הבשרים הנרפאים, הגבינות והירקות שנוספו לבסיסי הפיצה. זה אולי לא הסגנון האיטלקי הקלאסי, אבל בהחלט שווה לנסות. בנוסף, ציפוי השוקולד האופציונלי בטוח יספק כל שן מתוקה.

בקרטחנה, תוכלו למצוא משהו לכל אחד. בין אם אתם בעניין של פיצות איטלקיות קלאסיות, או משהו הרפתקני יותר, תמצאו אותו כאן. אז הקפידו לנצל את מלוא היתרונות של היצע הפיצות המענג של קרטחנה בזמן שאתם שם – ואל תשכחו לקחת איתכם גם כמה פרוסות הביתה.

לסיכום, קרטחנה היא מקום נהדר לטעום פיצה טעימה באמת. מסגנונות איטלקיים קלאסיים ועד יצירות חדשות ונועזות, בעיר התוססת הזו יש משהו לכל אחד. אז הקפידו לנסות כמה מהמקומות הטובים ביותר בעיר לפני שאתם נפרדים – לא תצטערו על כך. ואם הפיצות גרמו לכם להשמין, ולא עשיתם מספיק הליכות בהרים של קולומביה, תוכלו לשרוף קלוריות עם נערות ליווי בהרצליה